2011-08-10

Andra bullar och vanliga....:-)

Nu när tonåringen lämnat vårt hus för höstterminen ger jag mig på att baka bullar igen. Dom försvann på något vis när vi var flera här. Nu ska jag prova att frysa in några påsar till så får vi se hur länge det räcker. 
Bakade oxå Rimbobullar. En kollega frågade mig om jag hade bakat sådana någongång men jag visste inte ens vad det var men nu....nu har jag bakat det! Faktiskt var dom jätte god!!

Receptet för Rimbobullar hittade jag här  !

 

Sen fyllde vi på frysen med ett bullberg!!!

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anonym

Smaskiga bullar. Tror att vi får lov att ta en tur och smaka av dom, men det kanske inte finns några kvar när vi dyker upp.

2011-08-10 (21:41:34)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen