2011-08-19

Brownie med cheesecake

Vad som helst med cheesecake funkar just nu för mig. Ser jag ett recept som innehåller just detta ord så då måste det provbakas och detta recept var inte helt fel måste jag erkänna. Ok det var riktigt snuskigt gott!

Detta kommer hamna i min recept bok för där får bara det gottaste plats och det här förtjänar en fin plats.

Receptet hittade jag på Heavenly Cupcake för den som känner sig manad att baka dessa läckerbitar. För den som inte känner sig manad....jag gissar att jag kommer att bjussa på dessa någon gång om du kommer förbi och fikar :-D

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen