2011-08-19

En afton i amerikansk stil.

Ikväll bjöd vi hem några vänner för att köra en kväll med Amerikanskt tema. Vi körde hela racet med förrätt varmrätt och efterrätt och det var mättande vill jag lova. Man lär sova som en nyäten boaorm i natt.

Efterrätten var iallafall en New York Cheesecake. Eftersom jag hamnat i någon cheesecake psykos så måste det bakas om och om igen i alla former. Fick tips nyss på en annan rolig cheesecake men den får vänta tills nästa helg men bortglömd är den inte.

Iallafall så gjorde jag denna till i afton.



Receptet hittade jag på Allt Om Mat som har blivit lite av min favvis sida. Ja tillsammans med alla olika bloggar som har trevliga recept. Den som söker han finner!!!

Nu blir det dags för kojjen innan det är dags att duka upp några cupcakes i morgon i Gimo simhall.

So long!

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Jenny N

Hej Åsa! Ser att jag hittat en inspirerande blogg, sitter på jobbet och tänker att jag verkligen (!)saknar en bakande arbetskamrat :-)

2011-08-20 (03:58:50)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen