2011-08-20

Hajfena i Gimo

Idag så hade simhallen i Gimo öppet hus för att inviga den nya svikten som Gimo SS hade handlat. Jag erbjöd mig att baka lite till detta evenamang och sagt och gjort så hade jag sinnet inställt på cupcakes med vatten tema. Blå frosting och en hajfena stack upp!
Jag gjorde vanliga vaniljcupcakes och så den vanligaste frostingen av dom alla fast med blå färg. Nu kommer jag inte ihåg vart jag hittade receptet och denna regniga dag orkar jag inte skriva ner det heller. Men om ni googlar på vaniljcupcakes så finns där en uppsjö med recept.



Det som händer när man tar in marsipan i en fuktig simhall är att marsipanen blir mjuk....det ingick inte i mina kalkyler så hajfenan fick ligga ner över cupcaken...nåväl....det gick väl ändå.

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen