2011-08-26

Skulle blogga med bilder

men klockan blev för mycket.

Efter första arbetsveckan efter semestern så är jag helt slut. Så ni får ursäkta. Jag orkar verkligen inte blogga med bilder idag men jag kan berätta hur dagen blev.

Idag provade jag en fläder och blåbärs cheesecake. Klockan blev så mycket innan den blev klar så vi smakade nyss på den. Nu ska vi sova..:-) Bilder och recept på den kommer i morgon.

Sen har det blivit ca 24 cupcakes igen där allt ville gå fel. Man ska planera bättre och ha bättre med tid helt enkelt. Provade lite annorlunda recept och ja det blev väl inte direkt någon sensation. Bilder på detta kommer oxå i morgon eller kanske på söndag.

Mycket nu för i morgon ska jag och min kära mor stå på kommunens största loppis. Det börjar närma sig slutet på säsongen och vi brukar ju stå och sälja iallafall två gånger per år. Så nu får bli den sista....för sommaren är ju slut....säger dom som vet. Fast idag har vi haft en underbar dag med 24 grader varmt. Det var riktigt klibbigt! :-)

Nu ropar kudden mitt namn! Jag ska sova så gott och hoppas på att sonen sover i sin egen säng i natt oxå.

Godnatt!
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen