2011-07-26

Att stanna upp en stund


Att stanna upp en stund har blivit till flera dagar för mig. Försöker att förstå hur en enda människa kan göra så många människor så mycket ont. Jag antar att man aldrig kommer att förstå.....eller om man vill förstå.

Min lilla kille frågar så mycket om vad som har hänt och varför det hände? Vi försöker förklara för honom och han verkar nöjd med svaren som han får men någon förklaring om varför det hände har vi inte.

Mina tankar går till alla de som förlorade någon som de har kär i de hemska dåden som inträffade i Norge.

Min lilla kille står bredvid och säger: Ta hand om barnen......

Var rädda om er därute och ge varanda en extra "klem".

http://www.youtube.com/watch?v=BXqop7ZsAMo&feature=related
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen