2011-07-26

Kakstämpel och jordnötskakor




Idag fick jag hem min kakstämpel från Coolstuff. Så onödig men så skoj. Hoppas att man kan hitta fler varianter på dessa stämplar när vi åker iväg till staterna i vår. Där tänker jag mig att man kan hitta mängder av tårtgrejer och baksaker och till fyndpris. Vi får väl se om jag har fel.
Bakning är förövrigt bra terapi, den bästa om du frågar mig.

Postat i Allmänt | Comment (3) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Nina

Vill ha, vill smaka men vill inte baka.....

2011-07-26 (21:36:57)

Postat av: Karin

Ser fina ut hoppas att det kan bli ett smakprov till helgen.

2011-07-26 (22:13:20)

Postat av: Helen

Bakning är den allra bästa terapin <3

2011-08-04 (12:54:36) www http://franminvraavvarlden.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen