2011-07-21

Ny blogg och nystart

Vet inte riktigt vad som hände med den gamla bloggen men tillslut så kunde jag inte publicera något i den. Det kändes inte ok och jag blev grinig så nu hittade jag en annan blogg att starta upp.

Här kommer det bara bli goda saker. Dessa saker som jag provar på att göra kommer att betygsättas efter de har intagits. Tårtor kommer inte få betyg eftersom dessa ofta åker bort till andra personer och de äts inte upp av oss.

Snart kommer mina nya alster men för nu så hälsar jag er välkomna till min nya blogg. Vi får väl se om jag kan sköta den här bättre.
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen