2011-11-12

Bröllop i Österbybruk!

Idag gifter sig våra goda vänner Anna Karin och Patrik i Dannemora kyrka. Anna Karin frågade om jag kunde hjälpa till med bröllopstårta och visst for them....no problem, no problem at all. Men jag började ge upp på halva gårdagskvällen. Vilket jobb jag hade bestämt mig för.....:-D

Dom har ännu inte sett tårtan så jag fular lite och bloggar innan om den. Detta är vår present till dom en 80 bitars med chokladmousse och hallonmousse. Höst tema som det ju är. Ja jag blev riktigt nöjd när jag var klar även om det betydde många många timmar med pill jobb.....Hoppas att dom oxå blir nöjda!




Nu är det snart dags att dra på sig fin stassen och fixa till sig så att man ser respektabel ut :-)
Ha en trevlig lördag till alla där ute!

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Christina

Åh så Vackra! Vilken enormt fin dekor!

Chokladmousse och hallonmousse! Mums!

(men det är nästan synd att skära i dom....(

2011-11-12 (11:43:28)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen