2011-11-07

Vilket enormt stöd från alla fina människor!

Inte räknade jag med att jag skulle få ett sånt enormt stöd i min hobby som jag fick när jag bloggade i lördags. Både på bloggen och på facebook har jag fått enormt fina kommentarer som peppade mig att komma igång igen!
Tack alla! Verkligen ett stort stort tack!

Nu är jag igång med tårtbottens bak inför lördagens bröllop. En botten gjorde jag igår och ikväll kommer jag att avverka tre stycken hoppas jag. Jag hoppas på att min goda vän Nina har plats i en frys åt mig fram till torsdagen.

Kort på tårtbottnar är ju inte så roligt att dela med sig av så jag tänkte att nu när vi börjar närma oss julen så ska ni få en glimt av en jultårta som jag gjorde 2008. Den var fylld med kokkosmousse och limemousse. Jag vet ju inte om det var gott men det tror jag nog. Hon som ville ha tårtan var så nöjd så nöjd! visst blev han söt, tomten, ni skulle bara se hur tomten såg ut året innan..:-D pösig är ett ord som kan beskriva honom :-D



Åter igen ett stort stort tack för ert engagemang att skriva här och på facebook!
Till sist vill jag gratulera en gammal god vän på födelsedagen!

Grattis Li på 35 års dagen!!

Postat i Allmänt | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Matilda

Hej!

Jag undrar vad det skulle kosta med en bröllopstårta (våningstårta) för ca 90 pers? :)

Blev tipsad om dig av en kompis :)



Vi ska gifta oss i juli nästa år, i Österbybruk!

mvh Matilda

2011-11-11 (20:19:18) www http://matildasbrain.blogspot.com

Postat av: ÅSa

Hör av dig till mig på min email så kan vi prata där. [email protected]

2011-11-12 (07:12:14) www http://baragodasaker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen