2011-10-04

Brynäs

Marie hade tjatat på mig en sisådär 2 år om att jag skulle göra en brynäs tårta. Så när mitt favoritlag åkte ur elitserien så tänkte jag att nu kan jag väl ställa upp med den där tårtan. Den var faktiskt ganska skoj att göra även om jag tycker det är oerhört fula färger! ;-) Tacka vet jag Mora IK men deras emblem är så himla svårt. Jag har provat att göra en mora tårta också men det blev för detaljerat och kluddigt innan det blev klart. Visst det syntes att det var Moras emblem men näe...jag tror inte jag gör den igen.

Denna tårta gjorde jag för några år sedan så om den fortfarande finns kvar är den nog grön. Men jag gissar att den är uppäten. Vad det var för fyllning i den minns jag inte alls.

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: uexqhk

Mit nodoli zo ulecewurub, sef us neyejupih, ax!

2012-10-16 (09:54:50) www http://www.pikewud.com


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen