2011-10-04

Däck med en...hmmm...

Däcktårta var det här. Önskemål om en Lamborghini men....det ÄR svårt att modellera bilar!!! Jätte jätte svårt. Jag gav dom alternativet att ta bort bilden från fälgen om man nu skulle vilja det.
Jag ska visa er båda. En tårta med den gula...öööö....lamborghinin...(NEJ det ser inte ut som en sån!!) och en tårta utan den. Grabben fick iallafall med en bild på vad jag försökt att fixa. Nåväl, någon som har en kurs i bilmoddelering så går jag det!!

Fyllningen var dumlekola och hallongrädde. Smörkräm som foder och så svart och grå marsipan.


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen