2011-10-09

Jakten på den ultimata morotskakan.


I min nya bok fanns det ett recept på en morotskaka. Den innehöll dock valnötter och nötallergiker som man är så är det ju dumt att chansa. Så jag utelämnade valnötterna och tog i andra grejjer istället. I receptet så skulle man ha i krossad ananas???? Ananas i en morotskaka kan väl aldrig bli bra tänkte jag men jag tror att jag hade fel.
Fortfarande är jag inte nöjd med hur morotskakan blev. Jag kanske chansade lite väl mycket med receptet så det får ni faktiskt inte. När jag har hittat den ultimata morotskakan i min smak så ska jag givetvis lägga ut receptet här. Tills dess får ni nöja er med bilder. Min son tycket dock att denna var världens bästa.

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anonym

Rivna (kör i mixernn) torkade aprikoser är jättegott i. Gifter sig bra med kanelen och gör kakan saftig!

2011-11-06 (23:55:17)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen