2011-09-04

Bröllopsmiddag.

I veckan som gick firade vi fyraårig bröllopsdag. Tänka sig att det är fyra år sen som vi gick i kyrkan och sa ja. Det var en helt underbar dag och väldigt speciell precis som en bröllops dag ska vara. Bara närmaste familjen var samlad så det gick lugnt och sansat till. Tårtan som jag bakade (jo då jag bakade den själv) var i temat lime och vitt och jag fyllde den med lime och mangomousse. Sen dekorerade jag med vita kallor med limegrönt på så klart.


Fotat av Malin Jones

Så nu i veckan skulle vi fira. Maken jobbade natt så jag och Elias blev själva på kvällen. Så var det med det firandet. Men middagen gjordes igårkväll istället. Förrätten var Röktlaxrulle med pepparrot. Till varmrätt blev det ungstekt lax med romsås. Efterrätten ståtade med Chokladfondant med mango och hallon.

Äntligen lyckades jag med Chokladfondanten!! Helt perfekt blev den! Tyvärr var vi så mätta så vi knäckte en och så var det bra så :-D



Recept på den här har jag. Men jag vet inte om jag vill dela med mig ;-) Hojta om ni vill ha det!

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Ida

hej,vilken fin blogg..OCH VILKA goda saker du kan baka och hur får du det så fint ååh blir avis på dig ju!:D♥

Kram♥

2011-09-04 (16:30:59) www http://tics.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen