2011-09-01

Especially for you

Prova och krångla och testa och grejja. Det är ganska kul ibland. Men ibland är det skönt att bara följa ett recept rätt och slätt. Men inte den här gången. Idag hittade jag på mitt eget recept på småkakor. Jag älskar verkligen vit choklad och Annas pepparkakor, men inte dom vanliga sorten. Ni vet dom där pepparkakorna som är lite grova.
 

Så jag tänkte att det nog borde gå att göra en god liten kaka av detta. Hittade ett recept som jag modifierade för att passa detta och det receptet lägger jag ut i morgon. Som vanligt har klockan blivit för mycket för att skriva en hel roman. Eller jag säkrar och säger att receptet kommer i helgen.
Mumsiga kakor tycker jag! och jag kommer säkert att göra dom fler gånger....kakan fick namnet Especially For You...:-)

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Sandra

Du kan du = ) Å när kommer du testa de där muffinsen med kakdeg som du pratade om?? Det känns som en mycket viktig fråga!

2011-09-02 (08:31:37)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen