2011-09-17

Oreo Cupcakes!

Veckan började med att vara i Stockholm på kurs i dagarna tre. Jag har inte glömt er, jag har bara inte hunnit baka.
Annars har veckan har varit stressig och körig. 90 Oreo cupcakes skulle jag hinna med att göra tills idag. Jag hann! men inte utan hjälp!


Lite pill var det med dessa men det gick förvånandsvärt bra att göra dom ändå. En halv oreokaka i botten och så smeten i. Ska översätta receptet när jag orkar för just nu känner jag mig helt under isen. Behöver vila lite middag tror jag.
Det blev lite fler än 90 cupcakes så jag dekorerade en var åt oss ikväll. Vi får väl se vad betyget säger om den. Har den en plats i receptboken eller ej?



Nu till veckan som kommer så ska det tårtas. Vi får väl se vad det blir för resultat av den ungefär på onsdag.
Men i morgon är det bagelbak som gäller. Dom var alldeles för goda och gick åt alldeles för fort!

Ting för nu!

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Matbloggstoppen